Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, maj 31, 2009

Mors Dag

Idag är det din dag lilla mamma. Hela dagen har du funnits i mina tankar och som alltid i mitt hjärta. Jag sluter ögonen och vänder näsan mot solen. Njuter av solen som värmer mina kinder. Söta svenska jordgubbar färgar mina fingrar alldeles röda. Jag funderar på vad du gör. Kanske tittar du på mig just som mina tankar finns hos dig. Kanske sitter du till och med bredvid mig, allt för att stilla min saknad. Jag tänker ofta på dina ord, hur du tar mina händer i dina och lovar att ALLTID vara vid min sida - oavsett vad som händer. Jag vill så gärna tro att du faktiskt ser mig sitta där på klippan i sommarsolen. Jag vill så gärna tro att du kan ta del av mina tankar. Idag tror jag faktiskt att du var med mig. Även om vi inte kan hålla om varandra som vi gjorde precis för ett år sedan på foton ovanför så är du med mig. Du lovade, och jag vet att du alltid håller ditt ord. Älskar dig, finaste mamma.