Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, maj 13, 2009

Beyoncé




Ikväll har jag kopplat av med en fantastisk show med Beyoncé på fullsatt Globen. Nu vet jag precis hur jag vill se ut i mitt nästa liv, och även vad mitt yrke kommer att vara... Herregud, vilken skönhet! Vilka spiror och vilka kurvor (hör min småländska "kööörvår"...)! Inte konstigt att media världen runt skriver spaltmeter om denna kvinna. Globen fullkomligt lyfte vid hennes minsta vink och hon bjöd sannerligen på en makalös konsert.

Tyckte att vi fick ganska bra platser. Efter halva konserten konstaterar jag att vi har de bästa platerna på hela stället då hon dyker upp på en scen som jag helt missat inte längre än 5 meter från oss... Det är då batteriet i min kamera dör... Ni får helt enkelt tro mig, hon är en helt fantastiskt vacker kvinna med underbar röst och riktigt bra låtar! Shit, hon vet hur man skakar rumpa... Måste öva... :)