Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, april 02, 2009

Grattis Tom


Idag fyller min härliga kusin Tom 8 år. Stora grattiskramar till dig på din födelsedag! Jag ringde och grattade lillkusinen tidigare idag. Han var mycket nöjd med skörden av födelsedagspresenter. Bäst var cykeln, en svart och orange, men även verktygslådan gick hem hos unge herr Wickman.
Jag kan inte förstå att lillkusinen redan fyller 8 år. Vart tog åren vägen? Det känns som igår han satt på trappen hemma hos mor och far i Torskinge och matchade så fint med violerna... :) Hm, det måste ju också innebära att jag blivit några år äldre...

3 Comments:

Anonymous Hanna said...

GUD VILKET VACKERT KORT:).
Du är verkligen en duktig fotograf!! Kram

8:57 fm  
Blogger Charlotta Malmberg said...

Skatt, jag ska inte ta åt mig äran. Det är min fina far som fotat Tom på trappen. Men visst är han underbar? Kolla in armarna och benen, så knubbiga och härliga! :)

9:05 fm  
Anonymous Hanna said...

Då kanske de ligger i familjen då menar du?
Har ju sett många fina foton som du lagt upp.
Som sagt, han är otroligt söt..:)
Ha en fin helg syster yster

11:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home