Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, mars 19, 2009

Prosit

Ok, jag kanske inte skulle varit så kaxig över min löpning i söndags... Tokförkyld resten av veckan och inte en meter har sprungits i löparskorna sedan dess... Nu håller jag mina tummar för snabb kurering i helgen så att jag kan ge mig ut i spåret igen. Istället för mysig after work med finaste Nettan blev det ikväll snytpapper, alvedon och frossa under filten. Men imorgon är det fredag, då mår jag säkert bättre, eller hur?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ta hand om dig och hoppas att du snart mår bättre!

Ha en riktigt skön helg!

Många kramar

Kusinen Kina

4:27 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Gumman!
Ja det hoppas jag verkligen (att du blir bättre till helgen).
Tack för senast pölsen satt som en smäck.
Ha en trevlig helg, vi hörs...
Pappa....

5:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home