Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, mars 16, 2009

Tillbaks...

Tillbaka efter en mycket bra konferens i Budapest. Förutom jobb, hann vi också med några makalösa drinkar på Four Season Hotel. Väl värt ett besök om du åker till Budapest. Vi fick också en liten föraning av våren. Även om vädret inte var det bästa, var det betydligt skönare temperatur. Nu längtar jag mer än någonsin efter vårsol och fågelkvitter...

Sedan Budapest har jag hunnit med en hel del. Makalös middag hos Nettan i fredags. Tack söta du för en supernice afton med mat av världsklass och utsökta viner. I lördags hade vi besök av Sixten, Linda och Stephan då det vankades middag och Melodifestival. Sixten knaprade chips och somnade sedan sött. Vilken stjärna!

Mest nöjd är jag dock med min söndag. Jag fick äntligen tummen ur och snörade på mig löparskorna. Finally! Hur skönt som helst, det gick över förväntan och rundan blev längre än jag först tänkt mig. Känns dock idag...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack själv för supertrevligt sällskap!

Kram kram

8:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home