Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, maj 27, 2009

Kärlek


Här kommer äntligen en riktigt glad nyhet - världens finaste lillebror och hans härliga Sara har förlovat sig! I självaste kärlekens huvudstad Paris slog de till. Storasyster är så stolt att hon nästan spricker!

Anders - jag tackar min lyckliga stjärna för att jag har dig. Du vet att jag älskar dig så mycket, och att se dig så här lycklig gör mig varm långt in i själen. Du är värd allt det bästa i hela vida världen!

Sara - jag vet att jag talar för hela familjen Malmberg - vi är så glada att du och Anders har funnit varandra. Du är en sann solstråle som sprider så mycket glädje och omtanke omkring dig. Med dig vid sin sida vet vi att Anders njuter av livet och att han har en fantastisk kvinna att luta sig mot.

Stora grattiskramar till er båda!

3 Comments:

Anonymous Karin said...

Får skicka ett JÄTTEGRATTIS till Er, Anders och Sara! Riktigt härligt med en sån här fin nyhet! All lycka till er!

Kramar kusin Karin och resten av familjen

10:23 em  
Anonymous Nettan said...

Stort grattis till er båda!

8:42 fm  
Anonymous Anders said...

Tack syster för de fina orden! Ja... jag är värd det bästa i världen och jag har det bästa världen... en underbar Sara och självklart en helt underbar familj.

Tack Karin och tack Nettan!

/Anders

1:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home