Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, november 15, 2006

Grattis Mormor!


Idag fyller min underbara mormor 75 år. Stora bamsekramar till dig från mig på födelsedagen!

Mormor är en härlig kvinna och en fantastisk förebild på alla sätt och vis. Alltid sprudlande glad, omtänksam och givmild. Hon "slänger"dessutom ihop helt fantastiska köttbullar, grova ringar och småkakor - mmmm! Som ni ser på bilden ovan är hon alltid på språng - och gärna med "kakpåsen" på styret. Kan man bli annat än glad?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Charlotta,

Tack för dina hälsningar till mig och tack för Sudokutipset :-) Skall testa det definitivt!

Kul att läsa om dig också. Skall hålla mig uppdaterad om dina förehavanden minsann :-)

Hälsningar från Noomi alias "Dagen då tiden stannade"

3:06 fm  
Anonymous Anonym said...

Hej Lotta!
Hittar titt som tätt till din super blogg.Blir alltid road av att läsa vad du hittar på.....
I afton blir det Extreme Makeover på jobbet här. Vi ska renovera Marketing Department....kan nog bli kul på måndag när folk kommer.....ska hålla dej underrättad....'
Kram
Catta

12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home