Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, november 13, 2006

Besök



I helgen har vi haft besök av Henriks mamma Ann-Christin och hennes sambo Harald. Det blev en härlig helg med massor av god mat, gott vin och skratt. I fredags passade vi på att ta en tur till basaren för att fynda julklappar. Vi hittade en hel del och var mycket nöjda med våra inköp. Jag tror faktiskt att årets julklappsinköp är rekord för min del. Aldrig förr har jag varit ute i så god tid, lite imponerad över mig själv!

Det är alltid lika skoj att få besök. Det känns bra att få visa hur vi bor här i Istanbul och att få uppleva staden tillsammans med nära och kära. Staden är inte helt enkel att bara beskriva med ord, den måste upplevas.

Så har ni vägarna förbi...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mysigt med besök hemifrån...hoppas ni haft en go stund tillsammans....
Här hemma är det höstrusk...regn, kallt och mulet...men det gör inget när man har en liten go dotter som växer så det knakar och charmar alla med sitt härliga smile...=)
Kram från Johanna & Tilde

10:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home