Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, november 04, 2007

Trosa

Igår gav vi oss ut på en liten bilutflykt. Målet med turen var en lunch i Trosa. Jag har varit där en gång tidigare men det var så länge sedan att jag egentligen inte har några direkta minnen av staden. Trosa är verkligen en liten idyll. Vi strosade längs kanalen och åt en lunch på en liten restaurang. Jag kan tänka mig att det är en riktig sommaridyll, men tycker att det var fint även i sprakande höstskrud.

Eftermiddagen rundades av med en gammal hederlig våffelfika hemma hos oss tillsammans med Henrik, Jonne och Sofia. Nygräddade våfflor med jordgubbssylt och vispad grädde - mycket godare än så blir det inte!

1 Comments:

Blogger Nettan said...

Låter härligt!

KRAM

12:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home