Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, oktober 31, 2007

Lev väl

Det finns inga ord som känns stora nog för att beskriva den tacksamhet jag och min familj känner inför all den givmildhet alla ni bidragsgivare har visat. Jag hoppas att ni inser hur mycket ert engagemang och ställningstagande betyder för oss. Från djupet av våra hjärtan – tack!

Idag avslutas årets Rosa Bandet-kampanj. Det har varit en härlig rosa månad där allt från privatpersoner till stora organisationer och föreningar har visat att vi alla vill sätta stopp för sjukdomens framfart. En gång för alla.

Vi kommer att fortsätta att kämpa med näbbar och klor. Min tappra mamma, min fantastiska pappa, min fina lillebror, hans kärlek och mitt allt, Henrik, fortsätter nu vår kamp. En kamp som vi tar oss genom med hjälp av alla trogna vänner som än en gång har visat att de inte viker från vår sida.

Lev väl, ta hand om varandra och njut av dagen!

Dagens blogg är hämtad från min insamlingsblogg till förmån för Rosa Bandet.