Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, oktober 25, 2007

Bye Bambino Mam

Så var sista dagen på Bambino Mam avklarad. Det har varit ett mycket lärorikt år, men framför allt har jag träffat nya vänner som jag absolut kommer att hålla kontakten med. Vare sig de vill eller inte... :) Nu beger jag mig mot nya utmaningar, tar ett djupt andetag och slänger mig handlöst in i det okända!

För att fira min sista arbetsdag får jag ikväll fint besök från Småland. 6 av mina trogna "fotbollsstjärnor" kommer ikväll, och imorgon dyker återstående 4 väninnor upp. Hela startelvan i FIF (Forsheda Idrottsförening för er som har missat denna storstilade fotbollsklubb). Fantastiskt, det var länge vi alla var samlade! Tyvärr kunde inte Malin följa med då hon är hemma med sin nyfödda dotter. Ok, giltig frånvaro... Hoppas att vi ses snart ändå, vännen!

Så nu ser jag fram emot en helg fylld av shopping, god mat, vin och fnitter!