Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, november 01, 2007

Fotbollsväninnor på besök






I helgen som gick hade jag fint besök av mina kära väninnor från tiden i FIF. För alla er där ute som inte är bekanta med FIF kan jag tala om att det står för anrika Forsheda Idrottsförening. Tillsammans utgjorde vi damlagets startelva och slet som vildjur på fotbollsplaner runt om i Småland... När jag tänker tillbaka på den tiden förstår jag inte riktigt hur vi fick tiden att gå ihop. Träning 2-3 ggr i veckan + match. Men så skoj vi hade!!! Vi håller än idag kontakten och försöker att träffas med jämna mellanrum. Det tycker jag är fantastiskt, och sååå skoj!

Helgen förgyllde vi med shopping, god mat (bla indiskt och libanesiskt), shopping, vin, shopping, fika, shopping, tjejsnack, shopping... Underbart! Kom snart tillbaka!

Bild 1. Martina och Ann
Bild 2. Jessica och Tesa
Bild 3. Lisa och Sofie
Bild 4. Jenny
Bild 5. Linda och Sara
Bild 6. Jag och Sandra

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för en underbar helg och TACK för att vi fick bo hos dig. Detta kan jag leva på länge...Härligt att få umgås med alla sina "gamla" fotbollskompisar samtidigt! Ha det bra på nya jobbet, kram Sandra

8:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home