Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, januari 11, 2007

Jobbsök

Nej, jag har inte försvunnit från jordens yta... All tid och energi går åt till att komma i ordning i vår nya lägenhet samt att leta jobb. Det finns en hel del jobb ute, men med tanke på hur många kandidater som söker tjänsterna känns det lite slitsamt. Nåja, jag har varit på en intervju den här veckan. Dessutom har jag ringt runt som en tok... Sååå jobbsugen!!!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lycka till min "lilla" kusin...!
Hoppas att drömjobbet snart är dit och att du känner att du har gjort rätt när du blivit storstadsbo i Sverige istället för i Turkiet.
Vi har det jättebra, med en massa aktiviteter med barnen hela tiden som håller oss fullt sysselsatta...
Ni är alltid välkomna hit när ni kommer hem till lilla Värnamo, speciellt eftersom vi inte hade tillfälle att ses under julledigheten alla tillsammans.
Många kramar till er båda från storkusinen med familj

11:54 em  
Anonymous Anonym said...

Konstigt, det märks att inte jag är van att blogga....min kommentar som jag skrev finns inte. Hur som helst ville jag bara önska dig lycka till i jobbsökandet. Om jag känner dig rätt så har du arbete inom en månad, de skulle veta vilken pärla som är på jakt efter jobb. Lämna gärna mig som referens om de vill veta mer kring din "sociala kompetens"......! Stor kram

6:19 em  
Anonymous Anonym said...

Bamsekram och lycka till...Ha det så bra i blåsten...

12:04 fm  

Skicka en kommentar

<< Home