Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, december 08, 2006

Tack Istanbul

Igår var det dags för min sista kväll i Istanbul. Vi hade bokat bord på underbara restaurangen Ulus 29 tillsammans med Nettan, Tolga och Demet (Henriks suveräna kollega som har hjälpt oss med allt möjligt på plats i Istanbul). Vi fick en härlig kväll med god mat, gott vin och ett par goda drinkar. Det var med tungt hjärta jag satte mig i taxin och begav mig hem.

Året i Istanbul har varit otroligt lärorikt och fantastiskt spännande. Vi har fått uppleva en sprudlande stad som är svår att beskriva med ord. Den måste upplevas. Vi har träffat många nya vänner som har förgyllt vår tid i Istanbul, och som jag är säker på att vi även i framtiden kommer att hålla kontakten med. Det är med många härliga minnen jag nu återvänder till Sverige.

Tack alla ni som har gjort vårt år i Istanbul till ett oförglömligt minne!