Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, december 06, 2006

Tom lägenhet

Så är lägenheten tömd. Det gick ganska bra, med undantag för att jag fick ringa hit flyttgubbarna två gånger efter att de lämnat lägenheten eftersom de glömt saker. Alla de cigarettfimpar jag fick plocka upp runt om i lägenheten och den ospolade toaletten tänker jag inte gå in på...

Ikväll har vi varit på bio och skrattat runt. Vi såg den knasiga filmen Borat, som handlar om TV-journalisten Borat som på uppdrag av informationsministeriet reser från sitt hemland Kazakstan till USA för att göra en dokumentär om landet. För alla er med lite sjuk humor - se filmen!

By the way - är det bara här man har "rökpaus" mitt i filmen? Då stängs filmen av och lyset tänds. Jag har hur som helst aldrig varit med om det på bio tidigare...