Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, november 29, 2006

Avskedslunch

Idag hade Swea ordnat en avskedslunch för mig och Lina som också ska lämna Istanbul. Lina är som mig en flyttfågel, och ska nu flyga vidare till Bryssel. Vi åt en god lunch på favoritrestaurangen Mangerie i Bebek. Sweas ordförande Birgitta, hade köpt varsin fin present till oss - handblåst turkisk glaskonst, föreställande ett traditionsenligt blått turkiskt öga som skall skydda dess ägare från onda andar.

Kanske kan det behövas i Stockholm?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej kusin vitamin!

Roligt att ni kommer att komma tillbaka till Sverige!
Magnus och jag ska till Stockholm i helgen, på en alldeles egen helg. Hotell, shopping, humorkväll med R.E.A...
Blev verkligen glad när mamma berättade det, så nu ser vi fram emot att få se dig oftare. Vi ses till jul, hoppas jag...!
Ha det gott i Turkiet så länge du kan, men när kommer ni hit för gott förresten?!

Kramar Karin

10:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home