Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, november 21, 2006

Tandlös

Sitter och sliter mitt hår över den turkiska grammatiken. Funderar just nu över varför jag skulle envisas med att lära mig turkiska. Helt frivilligt... Nåja, jag ska rabbla några turkiska verb innan jag går och lägger mig. Kanske känns det bättre då... :)

Inatt hade jag min första dröm PÅ TURKISKA. Har det gått för långt då? Tyvärr ingen behaglig dröm heller. Jag drömde att jag tappade min ena framtand... Vaknade av att jag mumlade ord som tand, doktor, tandborste, sjukhus på turkiska...

Finns det någon där ute som kan tyda drömmar?!

2 Comments:

Blogger Charlotta Malmberg said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:19 fm  
Blogger Rollx said...

Även jag drömmer om tänder.

En återkommande "mardröm" jag har. Är att jag antingen tappar tänderna, eller att dom går sönder.

Orsaken är väl helt enkelt, att man är rädd att detta skall ske ?.

12:32 em  

Skicka en kommentar

<< Home