Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, december 20, 2006

Tur till Sthlm

Så är jag tillbaka i de småländska skogarna efter ett par dagar i Stockholm. Jag tog tåget upp i måndags för att för första gången se den lägenhet vi har köpt samt att gå på en första arbetsintervju.

Lägenheten är jättefin! Jag ska villigt erkänna att det var på något nervösa ben jag gick in i lägenheten, men jag kan bara säga att jag är helnöjd. Vår käre vän Jonne, har varit till fantastisk hjälp och fixat med både tak, golv och väggar. Jag är säker på att vi kommer att trivas mycket bra i vår nya lägenhet!

Intervjun gick bra. Känns skönt att ha kommit igång med arbetssökandet. Jag är SÅ sugen på att få komma igång på den svenska arbetsmarknaden igen!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Lotta

En riktigt mysig Jul till dig och din familj...hoppas vi kan ses snart...Många Kramar Tilda & Johanna

8:43 fm  

Skicka en kommentar

<< Home