Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, september 03, 2007

Insamling i oktober

Jag har fått en del förfrågningar om huruvida jag även detta år kommer att dra igång en insamling till förmån för Cancerfonden. SJÄLVKLART! I oktober färgas återigen Sverige rosa för att dra in pengar till bröstcancerforskningen. Precis som förra året kommer jag tillsammans med er mina underbara vänner att dra mitt strå till stacken. Med all den fantastiska värmen och den otroliga renspons jag och min familj fick av er alla känns det självklart att även i år göra en insats.

Håll utkik på bloggen, jag kommer att meddela er när det är dags att öppna plånboken. Vi måste ju slå förra årets resultat på 31 000 kr - eller hur?!

1 Comments:

Blogger Nettan said...

JAAAA, det måste vi slå!

Kram

7:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home