Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, augusti 31, 2007

Trevlig helg

Så var det äntligen helg. Igen. Vart tar tiden vägen? Nåja, jag klagar inte. Det blir en lugn och skön helg för min del. Imorgon blir det en tur till Söder för att träffa Linda och Sixten. I övrigt ska jag rensa ut min minst sagt välfyllda garderob. Inte en dag för tidigt. Undra just vem som bär dit alla kläder? Klädhögarna verka växa helt av sig själv, jag förstår ingenting...

Ha en riktigt skön helg. Ta väl hand om er!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!
Vad roligt att få en kommentar från dig. Tänk att nu är det snart ett år sedan vi kämpade med att samla in pengar till Rosa Bandet. Ställer du upp igen detta år?
Stora jätte kramar Pippi

10:05 fm  
Anonymous Anonym said...

Samma fråga från kusin vitamin i Småland! Ställer GÄRNA, mer än gärna, upp på stt vidarebefodra din insamlingslänk till allt och alla!Du var fantastisk förra året och med dig på hemmaplan kommer du att vinna! Håller på dig och alla i familjen. Ha det gott i höstens sol!
Kramar kusin Karin hemma i Småland

7:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home