Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, augusti 14, 2007

Boktips

Den 17 augusti har filmen "Tatuerad torso" biopremiär. Filmen är baserad på den svenska författaren Helene Turstens bok med samma namn och handlar om kriminalinspektör Irene Huss. Min vän Nettan rekommenderade mig Helene Turstens böcker vilket jag idag är mycket tacksam för. Förutom "Tatuerad torso" har jag även läst "Den krossade tanghästen" samt "Nattrond". Dagens boktips för kommande höstkvällar!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gott att du kommit igång att blogga igen - själv finns jag på www.expressen.se/schlager-catta/blog

Kram

Catta

7:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja, dom är jättebra. Hon har inte tappat "stinget" heller, hennes nya bok var helt klart läsvärd!

Kramar

7:03 em  
Anonymous Anonym said...

Hej! Hittade en kommentar från dig på Camilla Läckbergs blogg, där du nämnde en kycklinggryta med avokado och mango. Snälla kan jag inte få receptet...?! =)Det lät så smaskigt och goda kycklingrecept kan man inte få för många av! Kram.

9:03 em  
Blogger Charlotta Malmberg said...

Efter lite letande hittade jag till slut receptet på Camillas blogg, inlägget är publicerat den 26 juni 2006.

Ett recept väl värt att testa!

12:21 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack snälla du för detta! Receptet verkar kanongott! Jag återkommer med recension.

11:03 fm  

Skicka en kommentar

<< Home