Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, maj 21, 2007

Besök mor & far



I helgen har jag haft det riktigt mysigt tillsammans med mor och far. Min knutte till sambo (jo - Henrik!) åkte på mc-träff i Danmark, så det blev en helg med Malmbergare.
I fredags var vi på Afternoon Tea på Grand Hotell. Vi satt länge och mumsade på scones, snittar, små läckra bakelser, välsmakande te och bubblig champagne. Miljön och servicen är världsklass! På hemvägen gick vi genom Kungsträdgården där passande nog Melanie C hade genrep inför kvällens Rix FM festival. Imponerande tjej med stor röst.
Vi promenerade på Söders höjder, åt lunch i Gamla Stan, strosade på Djurgården, fikade på Rosendahls Trädgårdscafé och åt fantastisk god libanesisk mat på restaurang Tabbouli. En restaurang här på Kungsholmen som jag verkligen vill rekommendera.
Bild 1. Afternoon Tea på Grand Hotell
Bild 2. Fin utsikt från Mariaberget, Söder

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill också fortsätta vara lika kär i min Magnus som dina kära föräldrar är efter alla dessa år! Jag ryser av att se dem, det glittrar verkligen!!!!

Hoppas att allt är bra och känn er alltid välkomna att komma på besök, gamla som unga, när ni har tid!

Många kramar
Kusin Karin

10:51 em  

Skicka en kommentar

<< Home