Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, mars 27, 2007

Leve livet!

Mina kära vänner, det är med ett hjärta fyllt till bredden av glädje som jag kan ge er det fantastiska beskedet att de första proverna visar att mammas bromsmedicin verkar att hjälpa! Jag vågar knappt tro att det är sant!!!

Känslan går inte att beskriva. Jag vet inte ens hur jag ska börja. Med ett besked som ger dig livet tillbaka känner man sig okrossbar. Här kommer dock ett tapper försök till att förmedla känslan;

Ge mig rodret och jag seglar runt världens hav - inga problem.

Ge mig makten och jag styr riket - inga problem.

Ge mig ett par löparskor och jag slår världsrekord - inga problem.

Ge mig en mikrofon och jag ställer mig framför publikhavet - inga problem.

Förstår ni vart jag vill komma? Känslan är underbar! Minst sagt... :)

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åhhh..är överlycklig för er skull...Förstår att glädjen är obeskrivbar...Här kommer iaf en varm kram "hemmifrån"...

8:52 fm  
Anonymous Anonym said...

YES!!!!! Vi hoppar på ditt glädjetåg och är helglada! Verkligen nåt riktigt positivt som man längtat efter och velat höra!!! Glädje från botten av våra hjärtan...

Massa kramar till ALLA i familjen Malmberg, eftersom jag vet att ni alla kommer hit till sidan ofta!

Sköt om Er alllihopa!
Karin och resten av familjen

9:19 em  
Anonymous Anonym said...

Vad underbart att höra! Jag gläds verkligen med er och förstår verkligen hur ni känner er. Hälsa Lena att hon är värd all medvind hon kan få.

Många kramisar Rebecka

5:10 em  
Anonymous Anonym said...

Hej vännen!

Vad roligt att höra, vi är jätteglada för er skull! Hoppas att ni har det toppenbra...

Kramar

7:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home