Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, mars 15, 2007

Sälen








Så mina vänner, äntligen har jag gjort min debut i skidbacken. Vi har varit på konferens i Sälen med jobbet. Det blev en mycket lyckad tillställning och jag är så lycklig över att äntligen fått prova på att åka skidor. Jag måste säga att det var helt suveränt skoj, och gav definitivt mersmak!

Bild 1. Utsikt från mitt sovrum...
Bild 2. Vår stuga.
Bild 3. Min kollega Solveig och jag i backen.
Bild 4. Lunch i backen med kollegan Lin.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej där!
Vi var uppe veckan innan dig och hade det lika fantastiskt i backarna. Nog för att delar av resesällskapet låg i feber, men vi hade det toppen!
Roligt att du gillade att åka skidor, för det är verkligen så kul!!!!!
Vi har redan börjat kolla på stugor till nästa år...
Ha det gott, vi hörs och ses kanske snart!
/Karin ,kusinvitamin!

6:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home