Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, augusti 22, 2007

Sandefjord















Här kommer några semesterbilder från Sandefjord, Norge. Vi tog en tur till vårt tidigare hemland för att besöka våra vänner Espen och Elisabeth. Det var fantastiskt skoj att få återvända till Sandefjord. Jag har inte varit där sedan vi lämnade Sandefjord bakom oss och flyttade till Istanbul. Det blev ett kärt återseende. Det är precis lika vackert nu som då! Vi fick fantastiska dagar hos Espen och Elisabeth med god mat, båtturer, makrillfiskning och sol!
Bild 1. Jag och Elisabeth ute på havet
Bild 2. Espen lycklig över fångsten
Bild 3. Henrik njuter
Bild 4. Frukost på altanen
Bild 5. Fin utsikt från altanen
Bild 6. Huset är inte så dåligt heller...
Bild 7. Båttur till vackra Stavern. Möttes av 3-meters vågor, tog taxi tillbaka...
Bild 8. Jag, Espen och Ernst mumsar på räkor.
Bild 9. Kan man leva på räkor? I love!!!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där såg ju bara sååå härligt ut! Och ja, man kan leva på räkor :) Själv låg jag och fantiserade om en fet toast skagen igår kväll!!

KRAM

12:07 em  
Anonymous Anonym said...

Hejsan !
ÅÅÅÅ vilka härliga bilder...
Aldrig varit där...borde...
Ja räkor kan man aldrig få nog av...MUMS
Hoppas att du mår bättre nu ?!

Kram Cia.

12:48 em  
Anonymous Anonym said...

Galet! Det där såg helt fantastiskt ut!

10:42 fm  

Skicka en kommentar

<< Home