Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, augusti 28, 2007

Anders och Sara

I fredags fick jag fint besök av min underbare lillebror och hans söta Sara. På schemat stod shopping och ett besök på operan. Tyvärr fick vi bara en kväll tillsammans då jag begav mig till Ljungskile tidigt på lördagen. Vi mumsade på riktigt god indisk mat och pratade oss genom kvällen. Jag håller av er båda väldigt mycket, och hoppas att vi snart ses igen.

Det är med stor glädje jag också kan meddela att lillebror och Sara ska bli sambor. Jag är så glad för er skull, det fullkomligt strålar om er!

1 Comments:

Blogger Nettan said...

Måste säga att den där Sixten ser ut som en riktig liten charmör :) Snart måste vi planera in någon trevlig träff i höst!!

KRAM KRAM

2:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home