Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, januari 16, 2007

Kommentera mera

På allmän begäran kommer här en förklaring till hur man skriver kommentarer på det jag skriver.

Börja med att klicka på Comments eller pennan nedanför den text jag har skrivit, så kommer en ny bildruta upp på din skärm. Skriv ditt meddelande i det tomma textfältet. Du får sedan tre olika alternativ att välja på, markera valfritt alternativ.

1. Blogger - för dig som har en egen bloggsida. Skriv det användarnamn samt lösenord du använder för att logga in på din sida.
2. Other name - skriv ditt namn, rutan för your web page kan du lämna tom.
3. Anonymous - bara att skriva ett meddelande i textrutan. Glöm inte att skriva ditt namn under texten så jag vet vem som skickat meddelandet.

Till sist ska du skriva de snirkliga bokstäverna i rutan word verification. Detta är en säkerhetsspärr för att förhindra oönskad "reklam"... :) Tryck på Publish.

Så mina vänner, varsågod och kommentera!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu fattar jag - och det funkar!

Kram
Catta

2:22 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har haft svårigheter med att kommentera, de få gånger jag skrivit något så har det inte kommit med. Det känns skönt att höra att flera haft samma problem. Hoppas att det fungerar bättre nu. Ser fram emot att träffa er och se den nya lägenheten andra helgen i februari,då kommer vi!

kramis Rebecka

3:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home