Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, januari 29, 2007

Jobb!

Så mitt herrskap kan jag med glädje meddela att jag inte längre befinner mig "mellan två jobb". Jag fick jobb i fredags! Det gick av bara farten - jag skickade in min ansökan i onsdags, blev uppringd i torsdags, var på intervju i fredags och börjar att jobba imorgon! :)

Jag kommer att arbeta som Marknadskoordinator på ett företag som heter Bambino MAM AB. Företaget marknadsför babyprodukter under varumärkesnamnen Bambino, MAM och John Lennon Real Love. Huvudkontoret ligger i Österrike och dotterbolag finns idag förutom i Sverige också i Tyskland, England, Ungern och Brasilien. Jag är så glad och ser verkligen fram emot att få komma igång med arbetsuppgifterna!

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är så himla glad för din skull Lotta. Vad skönt för dig att komma igång och jobba, det vet vi ju att du har längtat efter. Då blir det shopping på hög nivå valborgshelgen!

kramis Rebecka

4:56 em  
Anonymous Anonym said...

Supergrattis till dig Lotta!

Kram Åsa

6:24 em  
Anonymous Anonym said...

GRATTIS!
Jätteroligt att du har hittat ett jobb i storstan!
Känns som ett bekant varumärke för oss med barn...

STORT lycka till!
Kramar Kusinen

7:13 em  
Anonymous Anonym said...

Ett jättestort GRATTIS till dig!

Massor av kramar

Kina,Johan,hugo och Albin

11:20 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis!
Visste att du skulle få jobb fort - för vilken arbetsgivare kan motstå din kompetens och charm:-)

Kram

Catta

7:14 fm  
Anonymous Anonym said...

WOW..Grattis...Jätte grattis... =) Behöver Du en test pilot kan Du ju alltid anlita lilla Tilda...hi hi hi...Stor Kram från Johanna & Tilda

8:16 fm  

Skicka en kommentar

<< Home