Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, januari 21, 2007

Grattis Mamma



Idag fyller min underbara mamma år, grattis!

Min mamma är en helt fantastisk människa som jag beundrar av hela mitt hjärta. Hon ställer alltid upp för mig och hjälper mig på livets krokiga väg med sina kloka ord. Jag tackar min lyckliga stjärna för att ha en sådan fantastisk mamma. Min mamma är dessutom min allra bästa vän. Vad skulle jag göra utan dig? Älskar dig!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Stort Grattis i efterskott Lena. Hoppas att du fick en fin dag.

Hälsningar Rebecka

10:18 fm  
Anonymous Anonym said...

En FANTASTISK kärleksförklaring till sin mamma!
Hoppas er födelsedagshelg varit toppen och att ni har firat och njutit!
Eftersom jag vet att ni alla läser bloggen hela tiden, för det gör vi alla i Malmberg/Larsson/Persson, passar jag på att gratta dig Lena och skickar en massa kramar till dig!
Massa hälsningar i alla de former!
Karin och hela familjen

10:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home