Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, juni 28, 2009

Semester

Så mina vänner, är det äntligen dags för en lång härlig semester. Efter en tuff vår har jag en mycket välbehövd semster framför mig. Fyra härliga semesterveckor startade med en helt fantastisk helg med strålande sol och besök av mina fina väninnor från Vmo. Semestern har med andra fått en riktigt bra start! Nu ska jag fortsätta att njuuuuuta hela långa sommaren!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Önskar dig och Henrik en trevlig och härlig semester. Vädret är ju fantastiskt så det har verkligen börjat bra...Många kramar från Sandra, Crille och flickorna

8:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Hoppas ni går en skön och solig ledighet =) Kram Johanna O

9:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home