Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, september 19, 2007

Ny-gammal vänskap

Ikväll har jag träffat min gamla vapendragare Emma. Vi gick i parallellklass på högstadiet och samma klass under gymnasiet. På den tiden hängde vi samman i vått och torrt. Efter studenten hamnade vi på olika studieorter, Emma flyttade till Linköping/Valencia och jag till Halmstad/Wien. Sedan dess har vi bott på olika platser världen över och endast haft sporadisk kontakt. Nu befinner vi oss äntligen på samma ort och har bestämt oss för att damma av vår vänskap. Det gläder mig verkligen!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det gläder mig med vännen!! En sådan vänskap blir aldrig för gammal för att dammas av, och det ska bli härligt att se mer av dig/er framöver!
Kram, kram!

4:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home