Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, maj 30, 2010

Mors Dag


Idag är det en fin dag, det är Mors Dag. Tankarna har hela dagen varit hos mamma, från morgon till kväll. Jag hade inte riktigt förväntat mig så mycket känslor som dagen har framkallat, många tårar men framför allt en enorm längtan. Jag hoppas verkligen att du har det bra lilla mamma, vart du än befinner dig. Jag hoppas att du är med oss i vår vardag. Jag hoppas att du förstår hur mycket vi alla saknar dig. Idag hade jag så gärna kramat om dig hårt och talat om hur mycket jag älskar dig...

2 Comments:

Anonymous Pappa said...

Charlotta jag håller med av hela mitt hjärta!
Pappa!

7:31 em  
Blogger Unknown said...

Vilket härligt foto.. Hon ser dig alldeles säkert, och är så stolt över sin fina dotter! kram, Anna

10:12 em  

Skicka en kommentar

<< Home