Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, februari 18, 2010

Party?

Snart helg mina vänner! Jag har hittat en inspirerande sida med massor av fantastiska prylar där man kan skapa sina egna plocksidor. Jag satte samman min outfit för helgen. Visst blev den fin? Ok, det blir en lugn helg men hade det varit party på G hade jag gladeligen hoppat i dessa pumps från Christian Louboutin, trätt spindelringen från Roberto Cavalli på fingret och klämt fast en Alexa Clutch från Mulberry under armen!

5 Comments:

Anonymous Nettan said...

MMMM, jag med :)

8:53 fm  
Anonymous Anonym said...

jag har inga boktips förutom Barbapappa på semester o Hattstugan, så jag kommenterar detta istället, allt klär ju en skönhet så du hade gjort dig i även en fantomenring o elefantöron väska från Rom! Puss på dig! Sara A

9:21 em  
Anonymous Rebecka said...

Tjing för skorna.......men jag har varken råd eller någon teknik att gå i dem. Hade funkat annars i NY,

kramis

2:43 em  
Anonymous Anonym said...

Hej vännen! vilka härliga prylar du funnit. Blir sugen på party :). Ska ni på fest 10/4?

Tusen tack för det fina kortet!!!

häls från en som sitter på altanen, i solen. Kram

3:30 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Charlotta!

Har liksom Sara inga bra boktips, men måste tipsa om en uppsättning sköna kläder och ett par fräcka skor i Feminas senaste nummer 3 (sidan 59).

Kram Anna F

7:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home