Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, januari 21, 2010

Älskade Mamma
















Idag skulle min vackra mamma ha fyllt 57 år. Livet är bra orättvist, eller hur? Ord kan inte beskriva hur mycket jag saknar henne. Jag skulle ge allt för att få hålla om henne och höra hennes röst. Jag saknar små saker som att ta en kaffe, ge sig ut på en promenad, slappa i solstolen och titta genom innehållet av hennes senaste shoppingkassar. I natt drömde jag att vi var tillsammans, höll om varandra och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var så verkligt. Kanske satt du på min sängkant? Vem vet?
De sägs att en bild säger mer än tusen ord. Därför låter jag bilderna flöda idag...

6 Comments:

Anonymous Pappa said...

Älskade Charlotta!
Du är som vanligt helt fantastik på att uttrycka dig.
Jag håller med dig till fullo, jag skulle också ge allt för att få hålla om Lena.
Men tyvärr så kan man inte vrida tiden tillbaka, hur gärna man än skulle vilja.
Många vackra kort på en mycket vacker kvinna som var som ungdomen själv.
Kram Pappa!

6:41 em  
Anonymous Martina said...

Jag håller med din pappa om att du uttrycker dig fantastiskt. Jättefina kort på dig och din familj. Vilken kärlek din mamma fick uppleva! Sköt om dig.
Kram Martina

8:29 em  
Anonymous Nettan said...

Lena tittar ner på dig och ser att hon har finaste dottern som finns!

Kram

8:40 em  
Anonymous Hanna said...

Ännu en tår rinner ner från min kind.. Lena hade tur som fick uppleva all den kärlek både du och familjen/vännerna gav henne, hon var ÄLSKAD till tusen!! ... och de är inte konstigt!! Jag tror hon sitter och kollar ner på er och är oerhört stolt över er alla. Stor Kram

9:19 em  
Anonymous Rebecka said...

Vad fina bilder på Lena, det är orättvist att hon inte är kvar hos oss...........Grattis ändå Lena på din dag, för du är bland oss det vet jag,

kram Rebecka

3:10 em  
Blogger Lilla Li said...

Åh Charlotta vilka fina bilder. På en fin kvinna. Hon hade varit stolt över dig!
Kram Li

7:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home