Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

tisdag, februari 16, 2010

Boktips

Dagens boktips går till Lars Keplers Hypnotisören. Läs den! Med en rysande otäck känsla sträckläste jag boken i natt för att hinna läsa ut boken innan Henrik begav sig mot Málaga tidigt i morse. Med andra ord - inte en bok att läsa om man är ensam hemma och är mörkrädd... Sömn kanske hade varit att föredra inför två dagars nordiskt marknadsmöte... Men ibland måste man ju prioritera, eller hur? :)

Allvarligt, ni är sjukt dåliga på att kommentera. Nu har ni chansen, boktips mottages tacksamt!

5 Comments:

Anonymous Pappa said...

Hej lilla Gumman!
Brukar faktiskt göra små kommentarer på din sida. Men i detta fallet att recensera ditt bokval är inte min starka sida, som du vet så är jag lite dålig på att läsa böcker.
Funderar stark på att läsa en teoribok i golf för att ev. ta grönt kort i vår.
Kram Pappa!

2:51 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Charlotta!
Jag instämmer fullständigt i att det är en lysande bok. Spänning från första till sista sidan.
Har du inte läst,Och han älskade dem alla av James Patterson så är det ett måste.
En bok som det är svårt att lägga åt sidan.
Ha det så fint i Stockholm och njut av vintern. I vanliga fall brukar det regna vid denna tiden.
Tål att tänka på.
Kramar Mats
Gunilla hälsar givetvis också

4:45 em  
Blogger Unknown said...

Gör ett försök, mina kommentarer brukar aldrig gå igenom. Varför vet jag inte... Boktips? Har precis läst Twilightserien, den är jättebra! Den bästa bok jag läst? Patient 67 av Dennis Lehane. Flitigt utlånad.. :) Kram på dig!

12:38 em  
Blogger Unknown said...

Tjihoo, det funkade :-)kram igen, Anna. Ps, kommer du på tjejfesten imorgon?

12:39 em  
Anonymous Anonym said...

Tack farbror Mats och Anna för era tips! Pappa, jag tycker verkligen att du ska ta tag i golfen. Storebror Mats vill säkert ge dig en rejäl match framåt våren! :)

Kram Charlotta

10:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home