Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, januari 25, 2009

Födelsedagsfest









Här kommer lite blandade bilder från gårdagens födelsedagsmingel hemma hos oss. Det vankades vin och snittar tillsammans 20 festglada vänner. Jag hade gjort räk- och pepparrots kanapé, crostini med tapenade och basilika, rågbröd med getostmousse och valnöt, matmuffins med salami och purjolök samt en ostbricka med diverse ostar, kex, vindruvor och jordgubbar. Tack alla fina vänner som gjorde kvällen!
Bild 1. Bordet är dukat...
Bild 2. Jonne, Malin och Sandra
Bild 3. Helena med vän och Linda
Bild 4. Jim och Nettan
Bild 5. Ulrika och David
Bild 6. Jag med mina kollegor Mia och Runa
Bild 7. Sofia och Henrik i het diskussion
Bild 8. Malin, Stephan och Liz
Bild 9. Jag och Malin

2 Comments:

Blogger So´ said...

Kul att alla andra såg städade och fina ut medan moi ser ut som hon ska hugga huvudet av husets värd :)

TACK för igår. Alltid lika trevlig. KRAM

10:19 em  
Anonymous Anonym said...

Många grattis Charlotta på din dag!
Hoppas du har det bra och det ser ju ut som att du blivit ordentligt firad!

Många kramar Kristin

6:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home