Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, januari 21, 2009

Lilla mamma


Idag skulle lilla mamma ha fyllt 56 år. Jag saknar dig så. Ord kan inte beskriva den saknad vi alla känner. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig och önskar att du var hos oss. Jag hoppas verkligen att du har det bra där du är och att du blir väl omhändertagen. Kanske går du just nu runt i lätta sommarskor och vattnar blommorna (ok, inte orchidéerna för det gör du på måndagar...)? Kanske sitter du just nu och sträcker upp näsan mot en värmande sol? Kanske tar du ett glas gott rött vin tillsammans med lillasyster?
Puss och kram på din födelsedag,
världens mest underbara och vackra mamma.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Min bästa o goaste dotter!
Idag har varit en jättejobbig dag faktiskt jobbigare än julen.

Charlotta du är helt otrolig att beskriva alla våra känslor.
Jag är övertygad att Mamma har det det bra tillsammans med Nuttan.

Hade vill inget hällre än att vara tillsammans alla fyra en dag som denna. Men dessvärre har man ingen som helst möjlighet att påverka detta.
Men jag vet att Mamma har det bra..
Ha det så gött Charlotta & Anders.
Många kramar från Pappa!!!!

4:59 em  
Anonymous Anonym said...

*tårar*... usch, gråter när jag ser fina lena på bild, och samtidigt läser dina underbara rader(som vanligt). Kramisar hanna

9:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home