Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

fredag, januari 16, 2009

Fredag

Så var det äntligen fredag. Årets första "hela" arbetsvecka är snart avklarad! Ikväll blir det flärd och glamour då jag ska på ELLE-galan på Grand Hotell. Känningen är framhängd, skorna putsade och förhoppningsvis ligger mängder av champagne på kylning. Imorgon kommer lillebror och far på besök till Sthlm. Jag längtar så efter dem och ser verkligen fram emot deras besök!

Ha en skön helg alla mina vänner, sköt om er!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Vännen! Låter som en alldeles underbar helg du har framför dig! Själv har jag precis nattat "lillan" (Tilda) och insett att hon är tonåring, 13 år, och inte liten längre. Det måste innebära att jag också ha blivit 13 år äldre.......Puhhhh. Hur gick det till? Kram från lilla mig

10:25 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Charlotta!

Vi ser fram emot en resumé av helgen!

Kram

Anna F

7:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home