Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, januari 25, 2009

Födelsedag





I fredags firade jag min födelsedag på allra bästa sätt. Dagen till ära hade jag tagit ledigt från jobbet och unnade mig en heldag på härliga Sturebadet tillsammans med Nettan som också var ledig. En toppendag med massage och kurbad (present från fina Tolga), bastu och solarium som toppades med en lyxig lunch på Sturehof. På kvällen vankades det middag och drinkar på Nox. Tack alla fina vänner för alla gratulationshälningar som trillat in via kort, telefonsamtal och sms!
Bild 1. Födelsedagsbarnen Nettan och jag
Bild 2. Liz, Jonne och Nettan
Bild 3. Henrik och jag
Bild 4. Jonne och Sofia - den som viskar han ljuger... :)

1 Comments:

Blogger So´ said...

Jag ska nog ta och maila över lite "normala" bilder på mig själv...det här var hemskt...Ska inte några omständigheter publiceras på FB :)

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home