Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, november 01, 2008

Fantastisk höstdag

Text från min insamling till förmån för Rosa Bandet, 4 okt:
Kära vänner, idag har jag haft en helt fantastiskt dag. Klockan ringde kl 06.15, dags för en heldag på golfbanan med mina fina vänner. Ja, jag vet att det är lördag morgon och jag hoppade kanske inte direkt ur sängen, men ni skulle sett morgondimman lätta över skogen klädd helt i underbara höstfärger. Obeskrivligt vackert! Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra. Jag är så fantastiskt glad över min vänner, som verkligen förgyller min tillvaro. Dagen till ära fick jag och min beundransvärda väninna Nettan fina priser - ROSA snygga mössor från Peak! Sverige är fantastiskt vackert även på hösten - gå ut och njut!