Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, november 01, 2008

Nytt år, nya möjligheter

Text från min insamling till förmån för Rosa Bandet, 1 okt:
Kära vänner, så var det dags igen. Ett år går fort, och det är återigen tid att tillsammans göra en kraftansträngning för att driva in mer pengar till den livsviktiga cancerforskningen. Som många av er vet ligger Cancerfondens arbete mig väldigt varmt om hjärtat. Jag har förlorat en nära vän och har en mamma som tappert kämpar för att få leva. Tillsammans har vi med min insamling dragit in drygt 70 000 kr (2006:31 000 kr, 2007:36 000 kr). I år spränger vi 100 000 kronors vallen, eller hur? Visst känns det fantastiskt skönt med vetskapen att just du kan vara med och påverka framtiden? Skänk en slant, investera i framtiden!