Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, september 11, 2008

Nystart

Kära vänner, idag inleder jag en ny era i mitt liv. Nystart för ett hälsosammare liv, intalar jag mig i alla fall... Jag är nu stolt ägare av nya innebandyskor och en blänkande innebandyklubba - ikväll är det premiär för mig på innebandyplanen. Med handen på hjärtat är det med skräckblandad förtjusning jag sneglar på mina inköp. Jag har tagit till mig texten på skokartongen som mitt nya mantra - "Speed is my name"... Håll tummarna för mig ikväll!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Charlotta!

I Hillerstorp har vi inhandlat rullskidor. Det är skräckblandad förtjusning... Hälsningar från TRK (Thules Rullskidklubb genom Anna)

5:17 em  
Anonymous Anonym said...

Hej Charlotta!

Hoppas du hade riktigt kul på innebandypasset. Själv har jag inte ens kunnat ta mig i kragen och gått en långpromenad sedan jag fick Viggo...

Kram Martina

8:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home