Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, november 08, 2008

Min gudson Elmer

Samma dag som min vackra mamma somnade in, föddes min underbare gudson Elmer. En ståtlig liten kille på 3 520 gram och 52 cm. Mina kära vänner Rebecka och Martin är stolta föräldrar till underverket. Min skatt, det ska bli mig ett sant nöje att få följa dig genom livet. Två veckor har du funnits i mitt liv, och jag är redan kär... :)

3 Comments:

Blogger Karin Englander said...

Åhhh vilken liten sötnos!! :-) Vad roligt att du ska vara gudmor! Vi ser också fram emot att träffa det lilla underverket! Kram på dig!

8:42 fm  
Blogger Jess said...

Vilken guldklimp!!
Elmer kan skatta sej lycklig
som fått dej till gudmor!
kram till dej min vän..

3:24 em  
Anonymous Anonym said...

Sötaste Elmer har fått världens bästa gudmor!

Kram kram

9:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home