Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, februari 20, 2008

Lycka

Har precis avnjutit en fantastisk kväll på restaurang Mäster Anders tillsammans med Nettan och Sofia. Tack Nettan för en underbar middag, tack Sofia och Jens för den fina blomman! Som alltid supertrevligt att träffa er.

Sann lycka - Nettan min sköna vapendragare är ÄNTLIGEN på väg att flytta tillbaka från Istanbul. Vännen, vi tar emot dig och mannen med öppna armar. Underbart att snart få ha er i vår närhet igen! Saknar er sååå!

På lördag åker Nettan och Sofia som sanna dalkullor tjejvasan. Nu när jag har era startnummer ska jag följa er med spänning. Ett stort lycka till, det kommer att gå galant!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Charlotta!
Fredagen den 29/2 kan du även följa dina gamla jobbarkompisar som släpar sej fram i StafettVasan.
Nr 369 Team Thule De Luxe
Nr 370 Team Thule Spirit.
Jag och Sinikka åker sträcka nr 3 i varsitt lag. Hujedamej!
Kram
Catta

7:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Det var SÅ mysigt att träffa dig! Det ska bli härligt att göra det oftare. Hoppas nu du får en skön helg i småland!

Stor kram!

7:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home