Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, februari 18, 2008

Längtar

Efter en lugn helg tillsammans med en brakförkylning längtar jag nu efter att världens bästa Nettan ska komma på besök från Istanbul. Som äkta dalkulla ska hon upp till Mora för att åka tjejvasan. Djupt imponerad! Som tur är blir det ett kortare "pitstopp" i Sthlm innan det är dags för blåbärssoppa och sparkdräkt... :) Nettan min vän, jag räknar kallt med bildbevis! Även min fina vän Linda (Sixtens stolta mamma) ska också ge sig ut i spåret. Vad är det som händer med mina nära och kära? Jag hoppas inte att det smittar av sig... Klär inte i sparkdräkt men har i och för sig en förkärlek till blåbärssoppa...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej vännen!

Självklart kommer det bildbevis! Jag vet ju inte alls vad jag gett mig in på, men är väldigt optimistisk. Ligger här och dricker kaffe och äter mums-mums som uppladdning. Dessutom har jag inte rört på mig sen i höstas :) Ska inhandla min outfit i veckan, det är det viktigaste. Jag har också hört att man kommer att få fika två gånger under loppet. Det ser jag fram emot :)

Ses i morgon!

Puss och kram

8:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home