Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

måndag, oktober 01, 2007

Blogg x 2

Under oktober månad kommer jag att blogga på min insamlingsblogg för Rosa Bandet (länken finner ni i nedanstående inlägg "Rosa Bandet"). Jag kommer även att blogga en del från den här bloggen. Jag hoppas att att ni inte blir alltför trötta på mig och mina ord... :) Har ni frågor, funderingar eller uppslag på samtalsdiskussioner till insamlingsbloggen är ni mer änvälkomna att nämna det i ett inlägg. Nu hoppas vi på en lyckosam insamling till förmån för Cancerfonden.

Skänk en slant - investera i någon annans morgondag!

1 Comments:

Blogger Nettan said...

Vi tröttnar aldrig på det du skriver vännen! Hoppas allt är bra med er, här nere i Ist är allt bara fint. Jag råkade nog göra vårt bidrag anonymt men pengar kommer ju fram det ska ändå!
KRAM

6:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Home