Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

söndag, september 30, 2007

Rosa Bandet


Kära vänner, nu är det återigen dags att visa framfötterna. Under oktober månad färgas hela Sverige rosa för att samla in pengar till bröstcancerforskningen. Precis som förra året kommer jag att dra mitt strå till stacken genom att starta en nätinsamling. Förra året drog min insamling tack vare er fantastiska hjälp in drygt 30 000 kronor, och i år har jag satt målsättningen på samma nivå. Varför fega?

Jag har döpt min insamling till Lycklig(t) Lotta(d), precis som bloggen. Anledningen är att jag känner mig så underbart lyckligt lottad som kan omge mig med en fantastisk familj och beundransvärda vänner. Så vill jag ha det även i framtiden. Så skänk en slant till insamlingen, många bäckar små. Se på det som en investering i framtiden. Vem vet, nästa gång kanske det är någon i din närhet som är i behov av den livsviktiga forskningen.

Klicka på nedanstående länk för att komma till insamlingen. Meddela mig om det uppstår problem. Ett stort tack på förhand för ditt bidrag!

http://kampanjer.cancerfonden.se/templates/FullPage.aspx?id=2782&InvolvementID=780

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

HEJSAN !

Inte läst på ett tag här... GRATTIS ! Vad kul med nya jobbet ! Själv har man fullt upp...KUL är det och helt ny värld att vara mamma ! Ha en skön måndag !

Kram kram Cia

12:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home