Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

onsdag, april 30, 2008

Puhh

Så var kursen på Palma avklarad. Efter några väldigt intensiva och mycket energikrävande dagar har jag nu lämnat fina Mallorca bakom mig. Förhoppningsvis något klokare, och garanterat mycket inspirerad. Kursen var mycket givande. Vi var totalt 15 deltagare från koncernen men från olika divisioner och olika länder. De övriga deltagarna kom från Tyskland, Italien, Portugal, Egytpen och Tunisien. Alltid skoj att träffa kollegor från andra delar av koncernen!

Nu har jag landat i Prag för några dagars konferens. När mina kollegor åker hem stannar jag dock kvar för att spendera helgen tillsammans med Henrik, Nettan, Tolga, Espen och Elisabeth. Knytpunkt för mina kära vänner från Sverige, Norge och Turkiet! :)

Nu ska jag förbereda morgondagens presentation. Håll en tumme för mig!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Lotta, tänk att jag hittade dig här på nätet. Det var väldigt längesedan, men jag hoppas att allt är bra med dig. Har läst lite om vad du pysslar med nuförtiden och det verkar vara fullt upp.Jag och min man bor fn i Schweiz och trivs kanon. Allt bara bra med oss. Snart ska vi hem på semester, det ska verkligen bli skönt. Hoppas att allt är bra med dig och jätteroligt att följa din vardag. Stor kram till dig Lotta, Anna (fd Lindahl)

9:08 em  

Skicka en kommentar

<< Home