Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

lördag, april 26, 2008

Road Trip

Nu har jag varit pa huvudkontoret i Hamburg pa International Marketing Meeting ett par dagar. Kul att fa ett ansikte pa kollegorna runt om i varlden och att se kontoret i Hamburg. Vi gick genom kommande nyheter. My lips are sealed, men det ser lovande ut!

Igar kvall flog jag ned till Palma for att delta i ett International Brand Management seminar som startar imorgon och haller pa till onsdag. Da ar det dags att flyga vidare till Prag pa konferens...

Nu forstar ni varfor texten ar lite konstig... Jag hittar inte funktionen med a (ring over a:et...), a (prickar over a:et) samt o (prickar over o:et).... Teknisk eller hur??? Lillebror Anders hade fixat det i ett smack...

Nu har jag njutit av en fantastisk frukost ute i solen. Det var faktiskt premiar vad galler frukost ute i solen! Gissa om jag njuter? Efter nagra veckor med jobb i stort sett dygnet runt kanns det har helt ok och mycket valfortjant!!!

Nu ska jag dra pa mig bikinin och forbereda infor morgondagen. Dock vid poolkanten.. :)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Härligt att se att du har det bra, kusin vitamin! Här i Värnamo är det också vår med grillat och ett glas rött framåt helgen... Vi har varit i simhallen hela dagen och detsamma är det under morgondagen. Hanna tävlar och jag coachar henne och hennes kompisar.Det går riktigt bra, så hon är riktigt laddad och nöjd! När kommer du hemåt landsbygden igen, måste ju vara lite balans mellan alla storstadsbesök runt om i världen...
Ta hand om dig och njut av livet!
Kramar Karin (familjen hälsar!)

7:44 em  
Anonymous Anonym said...

Hoppas du har det bra vännen! Ses snart för en härlig helg i Prag. Under tiden du varit borta har jag lånat din man lite :)

Puss och kram

10:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home