Lycklig(t) Lotta(d)

En blogg av och med en lyckligt lottad småländska i Stockholm.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

torsdag, januari 17, 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av världens finaste Nettan - http://me-and-myself.bloggagratis.se/

Här är reglerna:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Berätta 7 lögner om dig själv
Utmana 4 personer i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till dom fyra du utmanar.

7 sanningar om mig själv:

  • Anser att bästa terapin en dyster dag är shopping
  • Räknar Karamellkungen som en i familjen
  • Jag har praoat på Flygvapnet i Kallinge, och styrt en SK64 (skolplan)
  • Har förhandlat med direktörer på Porsche i Tyskland
  • Jag kan leva på juleskum, choklad, parmesanost och rött vin
  • Jag skriver dagbok varje kväll
  • Anser att jag har världens roligaste jobb

7 lögner om mig själv:

  • Jag hoppar upp ur sängen med ett glatt leende varje morgon
  • Funderar på att köpa en orm som sällskapsdjur
  • Har efter en lysande karriär som vänsterback i Forsheda IF fått erbjudande från diverse proffsklubbar i Europa
  • Jag sjunger aldrig högt för grannarna
  • Jag är ruskigt missnöjd med mina val i livet
  • Jag är absolut inte mörkrädd, kollar aldrig under sängen när jag ska sova ensam
  • Snålhet är en den finaste personliga egenskapen jag vet

Okej, det är nu jag inser att jag inte har så många vänner som bloggar. Så jag utmanar alla er som läser detta att skriva ett inlägg med en sanning och en lögn om er själva. Jag vet att ni är många som läser men ruskigt få som kommenterar. Skärpning, upp till bevis! (För er som fortfarande inte fått kläm på hur man skriver inlägg se mitt inlägg "Kommentera Mera" 16 jan 2007.)

3 Comments:

Blogger Marianne said...

Jag hade samma problem som du, men du löste det bättre än jag!

Kramar
Marianne

10:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag antar utmaningen !
Jag är ju ofta här inne och läser !
Ha en mysig helg !
Pöss och Kram Cia

11:11 fm  
Anonymous Anonym said...

"Jag har praoat på Flygvapnet i Kallinge, och styrt en SK64." Inte illa må jag säga!

Dessutom delar vi en familjemedlem :)

Hoppas du får det mysigt i småland!

Många kramar

11:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home